10 labiausiai širdžiai kenkiančių produktų

Maisto, kuris padeda širdies sveikatai. 5 maisto produktai širdžiai

magnelis b6 hipertenzija

Jogurtas Mokslininkų atlikti tyrimai parodė, kad jogurtas gali padėti apsisaugoti nuo periodontito. Negydomas periodontitas didina širdies ligų atsiradimo tikimybę.

Jums gali patikti

Japonijos mokslininkai išanalizavo beveik 1 tūkst. Probiotikai — aktyvios kultūros, naudojamos maistui fermentuoti. Daugiausia jų yra jogurte ir kefyre.

hipertenzija padidėjęs pulsas

Teigiama, kad probiotikai gerina virškinimą ir stiprina imunitetą. Vis dėlto kalbant apie dantenų sveikatą, kol kas dar nėra aišku, kiek jogurto ir kiti pieno produktų derėtų vartoti, norint užtikrinti dantenų sveikatą, teigia tyrimui vadovavęs Yoshihiro Shimazaki iš Kyushu universiteto.

Razinos Atliktas tyrimas parodė, kad razinose esantys antioksidantai užkerta kelią bakterijų, galinčių sukelti uždegimą ir dantenų ligas, dauginimuisi.

Straipsniai

Dantenų maisto sergantys asmenys, o tokių JAV yra net 50 proc. Taigi kovojant su dantenų ligomis taip pat užkertamas kelias ir širdies ligoms. Viso grūdo produktai Daug viso grūdo produktų vartojantys asmenys dažnai būna lieknesni ir jiems kyla mažesnis širdies ligų pavojus nei tiems, kas tokių produktų nevartoja. Panašu, kad tai susiję su šiuose produktuose esančiais antioksidantais, fitoestrogenais ir fitosteroliais, apsaugančiais nuo širdies ligų.

Prenumeruok

Viso grūdo produktuose esančios skaidulos taip pat naudingos sveikatai. Nustatytas ryšys tarp daug skaidulų turinčių produktų ir mažesnės rizikos susirgti širdies ligomis. Harvardo universiteto mokslininkų atliktas tyrimas, kuriame dalyvavo moteriškos lyties sveikatos specialistės, vartojančios daug skaidulų, parodė, kad daug skaidulų vartojantys asmenys 40 proc. Nustatyta, kad daug tirpios ląstelienos turinčių produktų vartojimas padeda sumažinti blogojo cholesterolio kiekį organizme.

  1. Kiekvienais metais artėjant paskutiniam rugsėjo sekmadieniui, kuomet minima Pasaulinė širdies diena, įvairios sveikatos organizacijos kviečia atkreipti dėmesį į širdies ir kraujagyslių ligų prevenciją, aktyvesnį gyvenimo būdą.
  2. Mesti rūkyti širdies sveikatą
  3. Išvardijo 3 svarbiausius mineralus širdžiai: jų galite gauti ir su maistu
  4. Inkstų ir hipertenzijos ryšys

Tirpi ląsteliena skaido tulžies rūgštį — esminę medžiagą, pagaminamą iš cholesterolio. Kadangi ląsteliena nėra suvirškinama, taigi tulžies rūgštis kartu su ląsteliena pašalinama iš organizmo.

trečios kartos vaistai nuo hipertenzijos

Daug ląstelienos turi avižos, miežiai, pupelės, ybiškė, baklažanai, citrusiniai vaisiai. Pupelės Reguliariai valgant pupeles gerinamas širdies darbas, o šauniausia, kad jų nereikia vartoti labai daug, norint gauti pakankamai naudos organizmui.

Greitasis maistas Ar sotieji riebalai iš tiesų tiesiogiai susiję su širdies ligomis, moksliškai iki galo neįrodyta. Tačiau apskritai gyvūninės kilmės sotieji riebalai, ypač jei derinami su angliavandeniais, širdžiai yra žalingi.

Anot išpublikuoto tyrimo autoriaus Philipo Adeso, tai susiję su pupelėse esančia tirpia ląsteliena. Vykstant ląstelienos fermentacijos procesui pagaminamos trumpųjų grandžių riebalų rūgštys, galinčios užkirsti kelią cholesterolio susidarymui.

Dėl šio fermentacijos proceso šalutinių produktų žarnyne kaupiasi dujos.

Kitos pupelėse esančios medžiagos taip pat gali padėti mažinti cholesterolio kiekį kraujyje. Pupelėse yra širdį apsaugančios cheminės medžiagos — flavonoidų, kurių taip pat gausu vyne, uogose ir šokolade. Flavonoidai mažina insulto ir infarkto riziką.

nauda hipertenzijos vaistams

Lašiša ir kita žuvis Tyrimai rodo, kad du ar daugiau kartų per savaitę žuvį valgantys žmonės 30 proc. Žuvis, ypač riebi — lašiša ar tunas — turi omega-3 riebalų, kurie mažina trigliceridų kiekį kraujyje, galintį aktyvinti kraujo krešėjimą.

Be to, omega-3 rūgštys švelniai mažina kraujospūdį, o taip pat gali padėti sumažinti širdies ritmo sutrikimus. Daugiausiai omega-3 rūgščių yra lašišoje.

Tačiau daugeliu atvejų pirmiausia vertėtų pasinaudoti natūraliais metodais.

Žuvų taukai, rapsų aliejus ir graikiniai riešutai taip pat turi nemažai omega-3 rūgščių. Riešutai Riešutuose kuris padeda širdies sveikatai gausu vitaminų, mineralų, širdžiai naudingų mononesočiųjų riebalų rūgščių ir labai mažai sočiųjų riebalų.

Geriausi maisto produktai sergant širdies ir kraujagyslių ligomis.

Atliktas tyrimas parodė, kad graikinių riešutų, pekaninių karijų, migdolų, lazdyno riešutų, pistacijų, kedro ir žemės riešutų du ar daugiau kartų per savaitę valgantys žmonės rečiau serga širdies ligomis nei tie, kurie riešutų valgo rečiau. Šokoladas Mokslininkai nustatė, kad nedideliais kiekiais valgant juodąjį šokoladą, kuriame gausu flavonoidų, skystinamas kraujas, o tai stiprina širdies ir kraujagyslių sistemą, o taip pat ir imunitetą, nes slopinami uždegiminiai procesai.

hipertenzija, kam reikalingi vitaminai

Netoli nuo Panamos krantų esančių San Blaso salų gyventojai devynis kartus rečiau serga širdies ligomis nei Panamos gyventojai. Kokia gi to priežastis? Šių salų gyventojai vartoja daug gėrimų, kurie gaminami kakavos pagrindu.

Kakavoje labai daug flavonoidų, kurie padeda užtikrinti sveiką kraujagyslių funkcionavimą, o tai savo ruožtu mažina aukšto kraujospūdžio atsiradimo, antrojo tipo diabeto, inkstų ligų ir silpnaprotystės riziką.

Sekite mus:

Atlikti moksliniai tyrimai taip pat rodo, kad kakava gali mažinti kraujospūdį. Be to, kakavoje esantis epikatechinas didina azoto monoksido kiekį, o šie junginiai savo ruožtu atlieka esminį vaidmenį siekiant išsaugoti sveikas kraujagysles.

  • Roxer nuo hipertenzijos
  • Dietologai primena ir sveikos mitybos svarbą — kai kurie maisto produktai taip pat gali prisidėti stiprinant širdį.
  • Geriausi maisto produktai sergant širdies ir kraujagyslių  ligomis.

Didelis azoto monoksido kiekis padeda maisto nuo aukšto kraujospūdžio. Rekomenduojama rinktis juodąjį šokoladą, idealiausia, jei kakavos šokolade yra apie 70 proc.

Blogas maistas kenkia ne tik skrandžiui, bet ir širdžiai

Pieniškame šokolade epikatechino yra per mažai, todėl jis šiomis sveikatą gerinančiomis savybėmis nepasižymi. Klausk psichoterapeuto Į klausimus atsakys psichoterapeutė Aistė Jasaitytė - Čeburiak. Atsakymų ieškokite Maisto Plius.