Variantų užduotis


EMA komanda siekdama įsitikinti ar užduočių taisymas elektroninėje erdvėje yra greitesnis nei variantų užduotis taisymas popieriuje, atliko eksperimentą. Eksperimento metu variantų užduotis buvo skaičiuojamas pagal chronometrą.

variantų užduotis

Eksperimentui pasibaigus paaiškėjo, variantų užduotis EMA aplinkoje užduotys ištaisytos 32 proc. Eksperimento tikslas: palyginti vaikų išspręstų pratybų ištaisymo greitį EMA aplinkoje ir tų pačių užduočių atspausdintą variantą. Eksperimento dalyviai: penki Prano Mašioto pradinės mokyklos mokiniai, baigę 3 klasę ir 10 mokytojų iš skirtingų mokyklų.

variantų užduotis

Mokytojai, dalyvavę eksperimente: 1. Agnė Petraitienė, Vilniaus Prano Mašioto pradinė mokykla 5.

sugebėjimas užsidirbti pinigų

Rasa Polučanskė, Karalienės Mortos mokykla 6. Asta Navickaitė, VšĮ Šiuolaikinės mokyklos centras 8. Rita Adomonienė, Vilniaus Gabijos gimnazija Visos spręstos užduotys buvo atspausdintos.

variantų užduotis

Kiekvienam mokytojui buvo paruoštas 5 išspręstų užduočių rinkinys, kad jie taisytų vienodas tų pačių 5 mokinių užduotis. EMA elektroninėje erdvėje sukurti 5 atskiri prisijungimai ir sukelti mokinių atsakymai, EMA popieriniame variante — atšviesti.

variantų užduotis ieo žetonai

EMA užduotys elektroninėje erdvėje ir popieriniame variante turėjo vertinimo instrukciją su atsakymais. Visi mokytojai užduotis pradėjo taisyti paskelbus startą.

variantų užduotis sintetinė prekyba

Mokytojui baigus taisyti užduotis, pakilimas nuo kėdės buvo traktuojamas kaip taisymo pabaiga ir stabdomas laikas. Mokytojų taisymo rezultatai:.