Kaip stiprinti širdies raumenį be vaistų? | saugera.lt

Rekomenduojama mankšta širdies sveikatai

Turinys

    Širdį pastiprins mankšta ir kofermentas Q10 Be vitamino D, žiemą patariama vartoti ir energijos balansą atstatantį kofermentą Q10, kuris naudingas ir širdies veiklai.

    rekomenduojama mankšta širdies sveikatai

    Vaiva Bražinskienė. Nuo širdies stiprumo priklauso ir bendra sveikatos būklė.

    Rūpindamiesi širdimi sumažinate širdies smūgio riziką, insulto, diabeto ir didelio cholesterolio kiekio kraujyje tikimybę. Stipri širdis ne tik padidina gerojo cholesterolio kiekį, bet ir sumažina blogojo cholesterolio kiekį kraujyje, o tai sumažina arterijų užsikimšimo tikimybę ir užtikrina laisvą  kraujo judėjimą.

    rekomenduojama mankšta širdies sveikatai

    Nors kofermentas Q10 yra saugus vartoti, tačiau, nusprendusiems šį preparatą vartoti papildomai, patartina informuoti vaistininką apie visus kitus vartojamus preparatus, nes kofermentas Q10 kai kurių vaistų poveikį gali stiprinti arba silpninti. Mankšta — kasdien Mankštinantis organizmas reikalauja daugiau deguonies, todėl pagilėja kvėpavimas, išmuša prakaitas, širdis pradeda plakti greičiau.

    rekomenduojama mankšta širdies sveikatai

    Visa tai teigiamai veikia ir treniruoja širdį, todėl mankštintis rekomenduojama reguliariai. Lengvos fizinės veiklos neturėtų vengti ir turintys širdies problemų — pasitarus su gydytoju, judėti reikėtų kasdien.

    • Aktyvus judėjimas: ar gali būti per vėlu?
    • Kai dedama 1 laipsnio hipertenzija
    • 45 metų hipertenzijos vaistai

    Reguliarus sportas sumažina širdies ritmą ramybės būsenoje, nes širdžiai sustiprėjus, jai reikia mažiau pastangų varinėti kraują po organizmą. Kasdien mankštinantis bent po minučių, jau po kelių savaičių juntami teigiami pokyčiai — tampa lengviau kvėpuoti, eiti, lipti laiptais, nudirbti buities darbus.

    rekomenduojama mankšta širdies sveikatai

    Geriausiai širdį treniruoja kardio rekomenduojama mankšta širdies sveikatai, kurie skirti ištvermei didinti. Tam puikiai tinka greitas ėjimas, bėgimas, važiavimas dviračiu.

    rekomenduojama mankšta širdies sveikatai

    Kuo stipresnė širdis, tuo daugiau kraujo ji gali perpumpuoti su kiekvienu susitraukimu, o tai reiškia, kad organizmas deguonimi aprūpinimas greičiau ir efektyviau. Iš pradžių mankšta gali atrodyti tikru iššūkiu, ypač, jei nesate pratę daug judėti.

    rekomenduojama mankšta širdies sveikatai

    Tačiau sportuojant reguliariai, širdžiai prireikia daug mažiau laiko sugrįžti į savo įprastą būseną: atsistatymo laikas tampa vis trumpesnis, o fizinė veikla vis malonesnė ir reikalaujanti mažiau pastangų.