Kaip natūraliais būdais stiprinti širdį?

Natūralus maistas širdies sveikata. 9 maisto produktai, palaikantys sveiką širdies ir kraujagyslių sistemą

Populiariausi

Pakoreguota mityba — lengviausias analgetikas nuo hipertenzijos sumažinti širdies ir kraujagyslių ligų riziką Shutterstock Lietuvoje kasmet nuo širdies ir kraujagyslių ligų miršta apie 23 tūkst. Šias ligas sukeliantys veiksniai daugumai gerai žinomi, tačiau, kaip rodo statistika, ignoruojami — mirtingumas pastaraisiais metais nemažėja.

hipertenzija 3 laipsnio 1 4 stadijos rizika

Širdies ir kraujagyslių ligų priežastys Pagrindiniai širdies ir kraujagyslių ligų rizikos veiksniai, kaip sako gydytojai, yra visiems puikiai žinomi, netgi banalūs: reikėtų išskirti rūkymą, padidėjusį kraujospūdį ir cholesterolio koncentraciją kraujyje, blogus mitybos įpročius ir nepakankamą fizinį aktyvumą.

Nemažą įtaką šių ligų vystymuisi turi antsvoris, nutukimas, cukrinis diabetas, stresas ir piktnaudžiavimas alkoholiniais gėrimais.

Pasaulio sveikatos organizacijos ekspertai apskaičiavo, kad vidutinis arterinio kraujo spaudimo, cholesterolio koncentracijos kraujyje sumažinimas, metimas rūkyti gali daugiau negu dvigubai sumažinti sergamumą širdies ir kraujagyslių ligomis.

Ekspertai perspėja vairuotojus: prieš žiemą verta susirūpinti, kokiu oru kvėpuojate

Tačiau tikriausiai sutiksite, kad sveika ir subalansuota mityba — pats paprasčiausias ir greičiausias būdas pasiekti trokštamų rezultatų. Blogi mitybos įpročiai lemia ir svorio augimą, ir didėjančią cholosterolio koncentraciją kraujyje.

Ir nors ši statistika atrodo gąsdinanti, tačiau gamta suteikė mums unikalią galimybę išsaugoti ir pagerinti savo širdies sveikatą tiesiog gyvenant sveikiau ir vartojant tinkamus maisto produktus bei laikantys sveikos mitybos įpročių.

Ne kiekvienas žalingų įpročių turintis rūkantis, vartojantis alkoholį žmogus gali greitai ir be vargo jų atsikratyti, o prisiversti sportuoti, jeigu nepasižymite stipria valia, taip pat nėra lengva. Pradėti maitintis sveikiau — daug paprasčiau, tačiau tai — tik pirmasis žingsnelis sveikesnio gyvenimo būdo link.

A. Kulitaitė pataria: Kaip geriausia sutaupyti?

Nuo ko pradėti? Valgykite reguliariai. Suaugusiesiems geriausia valgyti tris kartus per dieną, pridedant porą užkandžių tarp pagrindinių valgymų.

ar reikia gerti diuretiką nuo hipertenzijos

Pertraukos tarp pagrindinių valgymų neturėtų būti ilgos, nes tai gali paskatinti persivalgymą. Stebėkite save — po valgio turėtumėte pasijusti sotūs, tačiau per daug neapsunkę. Palikite lėkštėje vietos daržovėms, nepamirškite vaisių.

hipodinamija su hipertenzija

Kaskart pietaudami ir vakarieniaudami įsidėkite daržovių bulvės nėra draudžiamos, tačiau piktnaudžiauti jomis nederėtų — tuo labiau, kad alternatyvų tikrai netrūksta.

Vaisiuose ir daržovėse esantys antioksidantai stabdo aterosklerozės vystymąsi, skaidulinės medžiagos jų gausu rupioje duonoje, kepiniuose su sėlenomis skatina žarnyno veiklą, pektinai suriša cholesterolio turinčias tulžies rūgštis.

Pakoreguota mityba – lengviausias būdas sumažinti širdies ir kraujagyslių ligų riziką

Neatsisakykite riebalų. Riebalai sudaro svarbią mitybos dalį ir yra būtini organizmui — jie suteikia energijos, padeda pasisavinti vitaminus A, D, E ir K. Tačiau riebalai neturėtų sudaryti daugiau nei 20—30 proc. Rinkitės kuo įvairesnį maistą. Į savo kasdienį racioną reikėtų įtraukti produktus iš skirtingų maistinių grupių: grūdines kultūras, daržoves ir vaisius, pieno produktus, daug baltymų turintį maistą mėsą, žuvį, kiaušinius ar ankštines kultūras bei sveikatai naudingus riebalus.

Kaip natūraliais būdais stiprinti širdį? Jis sako, kad natūralių nitratų daugiausiai yra burokėliuose, gražgarstėse, rabarbaruose, kalendrose, bazilikuose ir kituose produktuose.

Maistą dažniau troškinkite ir virkite, o ne kepkite. Venkite cukraus. Daug cukraus turinys produktai nepasižymi maistine verte, tačiau turi daug stazinis širdies nepakankamumas vaikams ir sveikata kalorijų, didina nutukimo, metabolinių sutrikimų ir dantų ėduonies riziką.

  • Kaip maitintis, kad širdis būtų sveika?
  • Tai kas svarbiausia: širdį stiprinantis maistas » SAVAITĖ – viskas, kas svarbu, įdomu ir naudinga.
  • Geriausi maisto produktai sergant širdies ir kraujagyslių  ligomis.
  • Hipertenzijos simpatolitikai
  • Hipertenzijos gydymas gimnastika
  • Hipertenzija dėl stuburo
  • Hipertenzija gydoma slauganti motina

Nesiblaškykite, sutelkite dėmesį tik į maistą. Suvartojamo maisto ir jo kiekio stebėjimui bei ramiam valgymui ypač trukdo įvairūs pašaliniai dirgikliai: nuolat įjungtas televizorius, kompiuteris, telefonas, skaitiniai ir t.

žemas kraujospūdis vaistams nuo hipertenzijos

Keiskite mitybą po truputį. Nereikia persitempti, prievartauti savęs ir valgyti tam tikrą produktą vien todėl, kad tai — sveika.

2 lygio hipertenzija

Teikite pirmenybę natūralumui. Mažiausiai apdoroti produktai — daržovės, vaisiai, kruopos, riešutai, sėklos, žuvis, mėsa ar kiaušiniai — bus naudingesni sveikatai negu smarkiai apdoroti tokie kaip dešrelės, rafinuotų miltų bei cukraus gaminiai ir pan.

Tinkami ir netinkami produktai žmonėms, norintiems sureguliuoti bendrą cholesterolio kiekį kraujyje Rekomenduojami produktai: Žuvies taukai, šaltųjų jūrų žuvys pvz.

Nerekomenduojami produktai: Riebi mėsa kiauliena, žąsiena, antiena ; Gyvulinės kilmės riebalai taukai, sviestas, grietinė, grietinėlė, riebus jogurtas ; Riebios, rūkytos mėsos gaminiai dešros, kumpiai, dešrelės ir t. Vien mitybos įpročių keitimo nepakanka Cholesterolio kiekio padidėjimo hipercholesterolemijos gydymas apima rizikos veiksnių šalinimą mitybos korekcijas, žalingų įpročių atsisakymą, fizinio aktyvumo didinimą, gretutinių ligų gydymąo jeigu tai nepadeda — skiriamos medikamentinės priemonės: statinai slopina cholesterolio sintezę organizmefibratai aktyvina riebalų skilimątulžies rūgšties surišikliai skatina jų pasišalinimą su išmatomisnikotino rūgštis reguliuoja riebalų apykaitą.

Iš vynuogių kekių išspaustas gėrimas neleidžia trombams užkimšti kraujagyslių, kurios maitina širdį. Vynuogių sultys 75 procentais sumažina kraujo trombocitais vadinamų kraujo plokštelių aktyvumą, kai šiuo tikslu vartojamo aspirino veiksmingumas siekia tik 45 procentus. Amerikiečių mokslininkai iš Detroito 22 metus stebėjo imigrantų iš Japonijos, kurių amžius svyruoja nuo 55 iki 68 metų.

Natūralus maistas širdies sveikata, kas netoleruoja statinų, galima rinktis augalinės kilmės preparatus su monakolinu K pavyzdžiui, MOCARD — jo sudėtyje esantis monakolinas K padeda palaikyti normalią cholesterolio koncentraciją kraujyje, gudobelės lapų ir žiedų ekstraktas — normalią kraujotaką, sukatžolės žolės ekstraktas — širdies veiklą ir kraujotakos sistemą, vitaminas B1 — širdies veiklą.

Įrodyta, kad monakolinas K mažina cholesterolio natūralus maistas širdies sveikata lygiai taip pat, kaip ir sintetiniai statinai.

ar galima atlikti IVK su hipertenzija

Partnerių turinys.