Fiziniai pratimai skirti ne tik raumenims

Anaerobiniai pratimai ir širdies sveikata

Įvairūs Per pastaruosius dešimtmečius bėgimas tapo labai populiarus sveikatai stiprinti. Vis daugiau žmonių reguliariai bėgioja.

Nuorodos kopijavimas

Per pastaruosius dešimtmečius bėgimas tapo labai populiarus sveikatai stiprinti. Vis daugiau vaikų, paauglių, jaunuolių, merginų ir ypač pagyvenusių žmonių reguliariai bėgioja.

anaerobiniai pratimai ir širdies sveikata

Bėgimas ugdo ir tobulina ištvermę, raumenų jėgą, grūdina valią, stiprina sveikatą, didina darbingumą, padeda sureguliuoti mitybą, atitraukia nuo žalingų įpročių. Šiuo metu svarbi problema, kaip pailginti žmogaus gyvenimą. Kiekvieno žmogaus rūpinimasis savo sveikata, savo kūnu ir dvasios gerove yra labai svarbus mūsų visuomenei.

anaerobiniai pratimai ir širdies sveikata

Žmogui būtina kasdien atlikti fizinius pratimus, pabėgioti gryname ore, nusiteikti optimistiškai. Tik tada žmogus bus stiprus dvasia ir kūnu.

anaerobiniai pratimai ir širdies sveikata

Mūsų epochoje pasiekta didelė mokslo ir technikos pažanga, atsiranda naujų mokslo šakų. Visa tai iš žmogaus reikalauja žinių, didelės įtampos, tvirtos valios, fizinio tobulumo. Protiniam darbui reikia stipraus, sveiko kūno.

anaerobiniai pratimai ir širdies sveikata

Pasauliniai karai nusinešė tiek gyvybių, kiek infarktas, insultas ir kitos ligos. Ar galima šių lygų išvengti? Per praėjusias epochas žmogus sunkiai dirbo: turėjo atsinešti vandens iš šulinio, važiuodavo į mišką malkų, pjovė, skaldė, krovė į vežimą. O dabar atsukai čiaupą — ir teka vanduo, brūkštelėjai degtuką — ir virk pietus.

Tavo komentaras

Didelį patogumą žmogui teikia automobiliai, bet ir žalos kiek padaro! Važiuojame kur reikia ir kur nereikia, visiškai pamirštame vaikščioti, judėti.

Net moksleiviai braute braunasi į autobusą ar troleibusą, nors paėjėti reikėtų tik vieną stotelę.

Atrodo, kad kraujospūdis labiau sumažėja. Taip pat svarbu tai, kad pasipriešinimo mokymai turi didelę naudą, kad būtų išvengta senėjimo nedarbingumo ir funkcinių nuostolių. Žmonės, išlaikantys raumenų masę, kuri paprastai mažėja dešimtmetį iki dešimtmečio su amžiumi, senstant gali būti aktyvesnė.

Mokslininkai patvirtino, kad lėtas bėgimas — lengviausiai pasiekiamas ir efektyviausias būdas stiprinti širdies ir kraujagyslių sistemą, mažinti psichinę įtampą, jis organizmui suteikia pilnavertį, aktyvų poilsį, apsaugo nuo infekcinių ligų, hipertonijos, o svarbiausia, stiprina sveikatą ir atitolina senatvę.

Akademikas N. Nesakykite, kad judėjimui trūksta laiko.

anaerobiniai pratimai ir širdies sveikata

Reikia tik noro, užsispyrimo. Kad ir kur dirbtume, kokias pareigas užimtume, raskime laiko savo raumenims kasdien patreniruoti. Apie judesių naudą žmonės žinojo jau žiloje senovėje.

Teigiama, kad ėjimas, bėgimas, važiavimas dviračiu, plaukimas, slidinėjimas, aerobika ženkliai pagerina širdies kraujagyslių ir kvėpavimo sistemos veiklą, gerokai padidina neuronų skaičių smegenyse. Reklama Šiandien daugybė žmonių dirba streso kupiną darbą ir rizikuoja "perdegti". Mokslininkai vis dažniau paliečia aktualią šių laikų problemą - lėtinio nuovargio sindromą, kurio pagrindiniu simptomu laikomas išsekimas, atsiradęs dėl įtampos. Šis sindromas pasireiškia vadinamiesiems "darboholikams". Yra pastebėta, kad ilgesnį laiką poilsiaujančios arba nieko neveikiančios smegenys, kaip ir raumenys, silpsta, nyksta.

Bėgimas kaip sveikatos stiprinimo priemonė pradėtas propaguoti prieš metų. Tik dėl fizinio sustingimo gali atsirasti vadinamoji hipokinezė kinezis — judėjimas.

Susirgę šia liga daromės jautrūs, irzlūs ir per daug emocionalūs. Nuo nejudėjimo sumažėja organizmo atsparumas infekcinėms ligoms, atsiranda įvairių funkcinių ir struktūrinių pakitimų vidaus organuose ir anaerobiniai pratimai ir širdies sveikata smegenyse. Nejudėjimas turi reikšmės ir mūsų aukštajai nervinei veiklai — menkėja klausos, regėjimo ir kitų analizatorių dirglumas, silpnėja atmintis, mąstymo procesai ir dėmesys.

Prenumeruokite naujienlaiškį

Tarp centrinės nervų sistemos ir raumenų yra glaudus grįžtamasis ryšys. Judėjimas gali atpalaiduoti nervų sistemą nuo per didelės psichoemocinės įtampos ir sumažinti susijaudinimą, nes ritmiška ir lėta iš judančių raumenų plintanti nervų impulsacija sukelia apsauginį slopinimą galvos smegenų žievėje. Be to, mankšta skatina vegetacinės nervų sistemos simpatinę dalį, dėl to pagerėja bendras organizmo biotonas ir įvairios neuroreguliacinės funkcijos.

  1. Nuoroda nukopijuota aA Net jeigu jums jau diagnozuota vienokia ar kitokia širdies liga, gyvenimo būdo pakeitimas gali padėti jums nugyventi ilgesnį, sveikesnį ir daugiau malonumo teikiantį gyvenimą.
  2. Print Rugsėjo ąją minima Pasaulinė širdies diena, kuri yra svarbi ne tik gydytojams, bet ir kiekvieno žmogaus gyvybei.
  3. Kaip stiprinti širdies raumenį be vaistų? | saugera.lt
  4. Širdies ir kraujagyslių patologija sergant hipertenzija

Judant dirginamos raumenyse esančios nervų galūnės ir dėl to padidėja nervų impulsacija. Ji galvos smegenų žievėje sukelia vadinamąją sveikimo dominantę, o ši — gerą nuotaiką, optimizmą, pasitikėjimą anaerobiniai pratimai ir širdies sveikata jėgomis.

Kokie pratimai stiprins širdį ir padės sulieknėti? - DELFI

Todėl judėjimas yra geras vaistas nuo ilgalaikio susijaudinimo. Mokslininkai nustatė, kad ilgas lėtas bėgimas — paprasčiausia bei efektyviausia priemonė  širdies ir kraujagyslių sistemai stiprinti.

anaerobiniai pratimai ir širdies sveikata

Tai geriausia mankšta širdžiai. Bėgant deguonies suvartojama kelis kartus daugiau nei paprastai. Be to, bėgiodamas žmogus nors trumpam pamiršta kasdieninio gyvenimo rūpesčius. Vokietijos mokslininko E. Van Akeno nuomone, ilgų nuotolių bėgimas — efektyvi hipertenzijos reiškinys ne tik nuo senatvės, nutukimo ir infarkto, bet ir nuo mirtino žmogaus priešo — vėžio.

Prenumeruok

Jo teorija pagrįsta vėžinių ląstelių medžiagų apykaitos tyrimu. Ją patvirtino Nobelio premijos laureatas profesorius O. Varburgas, kuris nurodė, kad sveikose organizmo ląstelėse vykstant medžiagų apykaitai sudega esantis kraujyje cukrus. Šiam degimui reikia oro, tiksliau deguonies. Į žmogaus organizmą jis patenka per plaučius, po to kraujas išnešioja jį po visas ląsteles. Smegenys, kaip ir kūno raumenys, nuolat reikalauja deguonies ir kraujo.