Šiaurietiškas ėjimas: duoklė madai ar tikrai naudinga treniruotė?

Greitas ėjimas prilygsta bėgimui širdies sveikatos tyrimams, Komentuoti:

vaistai nuo hipertenzijos amlodipinas

Nauji tyrimai rodo, kad 15—20 minučių didelio intensyvumo gali būti naudingiau nei 30 minučių vidutinio sunkumo. Tai sakant, jei nueisite 15 minučių mylią x 5 mylių, tai greičiausiai galėtų sudeginti maždaug tiek pat kalorijų, bet tai nepadarys jūsų širdžiai daug.

Turite mankštinti savo širdį ir greičiausiai nepasieksite tikslinio širdies ritmo vaikščiodami, nebent tai tikrai stumiate.

neįgalumas su hipertenzija 2021 m

Atlikite testą nepalankiausiomis sąlygomis, kad įsitikintumėte, jog jūsų širdis yra pakankamai sveika. Daugelis žmonių ilgesniam laikui turėtų stengtis atlikti tik 55—75 proc. Jei negalite kalbėti pratimo metu arba dainuoti-kadenciją ir pan.

hipertenzijos mirties statistika

Tai nebūtinai blogai trumpiems laikotarpiams, tačiau gali būti ir ilgesniam laikotarpiui. Kitas dalykas, vaikščiojimas niekada nesuteiks jūsų raumenims judesio ir streso, kurį suteikia bėgimas. Jei žmogus nėra pakankamai sveikas, vaikščiojimas visada yra gera alternatyva, tačiau manau, kad tyrimai rodo, kad dabartinės 30 minučių greito ėjimo, 5 dienų per savaitę, rekomendacijos jo tikrai nesumažina.

liaudies vaistas, veiksmingas nuo hipertenzijos

Be to, nepamirškite, kad dieta, tikėtina, yra daug efektyvesnė metant svorį nei mankšta, tačiau mankšta greitas ėjimas prilygsta bėgimui širdies sveikatos tyrimams būtina norint gauti daug naudos sveikatai, pradedant nuo ilgesnio gyvenimo, baigiant depresija, baigiant vėžiu ir Alzheimerio liga. Atsakymas 2: Manau, kad viskas priklauso nuo jūsų vaikščiojimo tempo ir to, ar apskritai esate tinkamas.

Šiaurietiškas ėjimas: duoklė madai ar tikrai naudinga treniruotė?

Lėtas ėjimo tempas trimis MPH labai tinka labai tinkamam žmogui, kuris daug bėga, kad būtų sąžiningas. Aš vaikštau kiekvieną dieną, bet nelaikau to fiziniu krūviu, bet aš per valandą bėgu 10 tūkst. Jei turite antsvorio ir nejudrus taip, vaikščiodami sudeginsite papildomas kalorijas, o pėsčiomis pėsčiomis per penkias myles pavargsite ir jūsų širdis pompos. Taigi jis yra santykinis ir priklauso nuo jūsų tinkamumo Atsakymas 3: Tai turi kažką bendro su MET metaboliniu užduoties ekvivalentu.

Jei norima normalizuoti daugelio žmonių pastangas skirtingu intensyvumu ir trukme, dažnai naudojami RER. Remiantis Sveikatos ir žmogiškųjų paslaugų departamento rekomendacijomis, 1 minutė sunkaus fizinio krūvio bėgimas prilygsta 2 minučių vidutinio sunkumo mankštai greitas ėjimas. Jei žmogus nubėga 2 mylių per pusę laiko, per kurį jam reikia nueiti 5 mylių, tai jie yra lygiaverčiai savo sveikatai. Kennethas Cooperis įvairiose savo knygose apie aerobiką.

hipertenzija ir vidurių pūtimas

Aš darau Siaurinis ejimas nes tai šiek tiek padidina intensyvumą įtraukiant mano rankų, pečių ir viršutinės nugaros raumenis be pastebimų vaikštynių pastangųbe to, pagrindinė priežastis tai daro vaikščiojimą malonų. Mano planas buvo vaikščioti 30 minučių per dieną, bet pasivaikščiojimas yra toks malonus, kad pratęsiau jį iki valandos per dieną, tačiau aš vykdau Cooperio patarimus ir vieną dieną per savaitę ilsiuosi praleidęs pėsčiomis.

Štai aerobinio poveikio aprašymas:.